۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

۶۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند

۶۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند

ارومیه – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: ۱۶۳ بیمارجدید مبتلا به کرونا دراستان در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و از این تعداد ۶۹ نفر بستری شدند.

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون از ۵۸۷ بیمار، ۱۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۴ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند، افزود: ارومیه با ۳۰، خوی با ۱۲ و بوکان با ۶ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند.

وی با اشاره به اینکه با فوت ۳ بیمار مبتلای دیگر، مجموع قربانیان کرونا در آذربایجان غربی به ۴ هزار و ۷۴۱ نفر رسید، ادامه داد:، تاکنون نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: واکسیناسیون کرونا در ۵ پایگاه سطح شهر ارومیه انجام می‌شود که یکی از آنها پایگاه واکسیناسیون خودرویی است.

آقازاده افزود: در ارومیه برای رفاه حال شهروندان، علاوه بر مراکز بهداشتی پایگاه شقایق در جنب ورزشگاه ۶ هزار نفری ارومیه، پایگاه خودرویی جنب خیابان ورزش به صورت دوخطه مسؤولیت تزریق واکسن را برعهده دارند.

وی بیان کرد: پایگاه‌های حضرت پور، رازی و المهدی نیز برای اجرای بهتر واکسیناسیون به پایگاه‌های تجمیعی در ارومیه اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال در استان واکسینه شده اند.

آقازاده گفت: ساعت‌های تزریق واکسن در این پایگاه‌ها از ۹ صبح تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ بوده و در مراکز بهداشتی تزریق واکسن کرونا در وقت اداری انجام می‌شود.

کد خبر 5245565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha